Bunden 14-15 sene önce 11-12 yaşlarındayım.
Bir üst mahalle ile mahalle maçımız vardı 4 gol attım 7-2 veya 7-3 öndeydik 5de devre 11 de bitiyordu maç.
10-4 oldu yanlış hatırlamıyorsam 11. golü atıp maçı bitirmemle 1 tane sağlam yumruk yedim

Sonra boncuk atan tabancalar çıktı ortaya

Rahat 20 tane boncuk yedim, bir arkadaşımızın kulaklarına boncuklar girmişti.
1-2 hafta kulaklarında sargıyla gezdi.