• 13-06-2023, 02:17:23
    #1
    Merhaba biliyosunuz dc ye güncelleme geldi ve instagram da olduğu gibi nick alabiliyoruz fakat benim anlamadığım 2018 tarihli hesabıma nick alma gelmemişken 2020 tarihli hesap nick almış bile,bunun sırasını neye göre belirliyorlar
  • 13-06-2023, 02:24:55
    #2
    nitro alışına da bakıyor alabilir ama bana sorarsanız çok adaletsiz bi yöntemle veriliyor istediğim ismi alamadım
  • 13-06-2023, 02:26:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ortaklık anlaşması yok ise ilk nitro alanlar sonra hesap açılış tarihi
  • 13-06-2023, 15:01:08
    #4
    muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nitro alışına da bakıyor alabilir ama bana sorarsanız çok adaletsiz bi yöntemle veriliyor istediğim ismi alamadım
    Ben 4l olan bitane nicki alabildim diğer hesabıma da ihtiyacım olan nicki almak için girdiğimde hayallerim suya düşmüştü 😀 umarım benim nicki kimse almaz