muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nitro alışına da bakıyor alabilir ama bana sorarsanız çok adaletsiz bi yöntemle veriliyor istediğim ismi alamadım
Ben 4l olan bitane nicki alabildim diğer hesabıma da ihtiyacım olan nicki almak için girdiğimde hayallerim suya düşmüştü 😀 umarım benim nicki kimse almaz