
R10 mobil uygulama mı çıkıyor?
12
●942
- 12-06-2023, 15:54:52Olabilir genelde bilgisayardan girdiğim için ilk defa gördüm.Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O bir işe yaramaz hocam native lazım 😁Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-06-2023, 15:56:17telegram bildirim ile, mobil sistem çok iyi çalışıyor. Ama webview üzerinden, bildirimleri sadece app den çekebilen bir sistem yazılsa çok daha iyi olur, daha kurumsal durur @Coşkun Çetin; reisi etiketleyelim, Herşey r10'umuz için
browserdan daha yavaş hemde. 3 yıldan önce çıkmaz o uygulama.