Konu
R10 mobil uygulama mı çıkıyor?
12-06-2023, 15:54:52
#5
Cha
Elma adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uzun zamandır var o banner diye biliyorum
Olabilir genelde bilgisayardan girdiğim için ilk defa gördüm.
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Var zaten. Ama webviev
browserdan daha yavaş hemde. 3 yıldan önce çıkmaz o uygulama.
O bir işe yaramaz hocam native lazım 😁