Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun zamandır var o banner diye biliyorum
Olabilir genelde bilgisayardan girdiğim için ilk defa gördüm.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Var zaten. Ama webviev browserdan daha yavaş hemde. 3 yıldan önce çıkmaz o uygulama.
O bir işe yaramaz hocam native lazım 😁