• 12-06-2023, 15:52:02
    #1
    Sayfayı yenilerken yukarda App content ile karşılaştım. Uzun zamandır beklediğimiz r10 Mobil uygulaması mı çıkıyor dersiniz?

  • 12-06-2023, 15:52:49
    #2
    Hadi inşallah çıksın artık
  • 12-06-2023, 15:53:42
    #3
    Uzun zamandır var o banner diye biliyorum
  • 12-06-2023, 15:53:58
    #4
    Var zaten. Ama webviev browserdan daha yavaş hemde. 3 yıldan önce çıkmaz o uygulama.
  • 12-06-2023, 15:54:52
    #5
    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun zamandır var o banner diye biliyorum
    Olabilir genelde bilgisayardan girdiğim için ilk defa gördüm.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var zaten. Ama webviev browserdan daha yavaş hemde. 3 yıldan önce çıkmaz o uygulama.
    O bir işe yaramaz hocam native lazım 😁
  • 12-06-2023, 15:56:17
    #6
    telegram bildirim ile, mobil sistem çok iyi çalışıyor. Ama webview üzerinden, bildirimleri sadece app den çekebilen bir sistem yazılsa çok daha iyi olur, daha kurumsal durur @Coşkun Çetin; reisi etiketleyelim, Herşey r10'umuz için
  • 12-06-2023, 15:58:07
    #7
    Bence de uygulama gelirse forumun daha aktif olacağını düşünüyorum.
  • 12-06-2023, 15:59:44
    #8
    Bence uygulama reklam bölümü geliyor
  • 12-06-2023, 16:46:20
    #9
    Güzel olur, indiririz.