telegram bildirim ile, mobil sistem çok iyi çalışıyor. Ama webview üzerinden, bildirimleri sadece app den çekebilen bir sistem yazılsa çok daha iyi olur, daha kurumsal durur @Coşkun Çetin; reisi etiketleyelim, Herşey r10'umuz için