Konu
R10 mobil uygulama mı çıkıyor?
12-06-2023, 15:56:17
#6
MSK
telegram bildirim ile, mobil sistem çok iyi çalışıyor. Ama webview üzerinden, bildirimleri sadece app den çekebilen bir sistem yazılsa çok daha iyi olur, daha kurumsal durur
@
Coşkun Çetin
; reisi etiketleyelim, Herşey r10'umuz için