Dolandirildim Hemde Fena
36
●5.400
- 28-05-2023, 11:33:01Ben böyle dol@ndırılsam konu açmaya bile utanırım hocam.
Senin gibi dol@ndırılanlar bana hakediyor gibi geliyor.
Kusura bakma açık konuşuyorum.
Suç duyurundan da kolay kolay bir şey çıkmaz.
Malı elden teslim almışsın.
Karşı taraf ben orjinal mal teslim ettim der ya da biz zaten imitasyon mal üzerinde anlaştık der.
İspat ermen çok zor. - 28-05-2023, 11:39:00dükkanıma bir kere saatçi gelmişti ,bildiğiniz kol saati.
Fiyatı tam hatırlamıyorum şu an ama örnek rakamlar verecem.
1500 tl den 100 tl ye düştü.
Ben almıcam dedikçe fiyat düşüyor, en son dedim param yok.
Kaç para var dedi, 20 tl mi ne dedim, tamam ver dedi 20 tl ye al.
Bende bu kadar ucuz saat almam dedim, kıza söylenene gitmişti
- 28-05-2023, 14:17:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.şimdi sen saflığınla kendini etikette ettin
ne kadar *********** varsa bu konuyu görüp seni dolandırmak isteyecek
hahaha ben havalimanında otogarda yüzük bile almıyorum yoldan geçenlerden
- 28-05-2023, 16:17:30hocam istanbula yenimi geldin bu taktiği nasıl yersin uçan kuş yapmaya başladı. bide internet geçmişin var. o adam bulunurmu sence allah aşkına o adam bütün her şeyi düşünmemişmidir ? bulunca ne diyeceğine kadar hazır. o iş yaş boşa uğraşma daha çok paran gider.
ibanı komisyoncudan alıyor plakada sahtedir. diyelimki ikiside kendisine ait her şeyi doğru. o adam mahkemede biz zaten imitasyon için anlaştık diyecek ve dosya kapanıcak - 28-05-2023, 21:05:29
ne kadar *********** varsa bu konuyu görüp seni dolandırmak isteyecek 