Ben böyle dol@ndırılsam konu açmaya bile utanırım hocam.
Senin gibi dol@ndırılanlar bana hakediyor gibi geliyor.
Kusura bakma açık konuşuyorum.
Suç duyurundan da kolay kolay bir şey çıkmaz.
Malı elden teslim almışsın.
Karşı taraf ben orjinal mal teslim ettim der ya da biz zaten imitasyon mal üzerinde anlaştık der.
İspat ermen çok zor.