dükkanıma bir kere saatçi gelmişti ,bildiğiniz kol saati.
Fiyatı tam hatırlamıyorum şu an ama örnek rakamlar verecem.
1500 tl den 100 tl ye düştü.
Ben almıcam dedikçe fiyat düşüyor, en son dedim param yok.
Kaç para var dedi, 20 tl mi ne dedim, tamam ver dedi 20 tl ye al.
Bende bu kadar ucuz saat almam dedim, kıza söylenene gitmişti