• 27-05-2023, 15:04:32
    #19
    Bu ulkede neyin fiyati ne zaman dustu? Rutin artislar devam eder. Bir seyler alacaksaniz bu ulkede imkaniniz oldugu an beklemeden almak gerekiyor. Ben de 710'a araba aldim nisan sonu. 2 ay olacak arac 850-900 arasi oldu.
  • 27-05-2023, 15:07:47
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Asla asla asla düşmez.
  • 27-05-2023, 15:27:30
    #21
    Yukarı Yönlü İvmelenme Tahmin Ediyorum(YTD). Türkiye Server' ında Hayat Mücadelesi veren Forumdaşlara Yüce Allahtan Sabır, Sabır ve Sabır diliyorum.
  • 27-05-2023, 23:27:07
    #22
    Herkesin yorumunu okudum bir kişi de ekonomi iyileşecek dememiş, oysa ki r10'da iktidar destekçileri de az değildi diye hatırlıyorum burada yapılan anketlere dayanarak. Niyeyse böyle konulara uğramıyorlar (:
  • 28-05-2023, 00:00:51
    #23
    Ev değerleri son 5 aydır düşüyor zaten fiyatı düşmüyor sadece, aylık ev satış sayısını açıklıyorlar bakın geçmiş senelerle aylarla karşılaştırın.

    Ev satılmıyor, kredi vermiyorlar.

    5 ay önce 3 milyon olan ev hala 3 milyon tl.
    5 ay önce parasını faize koysaydı, aylık yaklaşık 80-90 bin faiz alacaktı, yani son 5 ayda ev sahipleri kaybetti.

    Fiyatların gerçekten düşmesi için bu ülkede ne olması gerekir bilmiyorum.
    Ben faizlerin artması demiştim ama zaten kredi vermiyorlar 100 başvurudan 95'i red o halde bile düşmedi.
    Karışık.
  • 28-05-2023, 00:07:15
    #24
    Alkol ve tütün ürünlerinde bile depocular mal vermiyor.
    Depocular mal vermiyor kısaca
    Yine zengin daha zengin olacak.
    Yine fakir daha fakir olacak.
  • 28-05-2023, 00:36:25
    #25
    Arkadaşlar herkes halinden memnun! Enflasyon %100 üzeri yıllık bazda, fiyat neden düşsün. Seçim sonrası dolar fırlayınca enflasyon ve fiyatlar da fırlar muhtemelen. Kötü günler geride kaldı, artık önümüzde en kötü günler var.
  • 28-05-2023, 01:54:59
    #26
    roketler
  • 28-05-2023, 02:16:08
    #27
    nurettinselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev değerleri son 5 aydır düşüyor zaten fiyatı düşmüyor sadece, aylık ev satış sayısını açıklıyorlar bakın geçmiş senelerle aylarla karşılaştırın.

    Ev satılmıyor, kredi vermiyorlar.

    5 ay önce 3 milyon olan ev hala 3 milyon tl.
    5 ay önce parasını faize koysaydı, aylık yaklaşık 80-90 bin faiz alacaktı, yani son 5 ayda ev sahipleri kaybetti.

    Fiyatların gerçekten düşmesi için bu ülkede ne olması gerekir bilmiyorum.
    Ben faizlerin artması demiştim ama zaten kredi vermiyorlar 100 başvurudan 95'i red o halde bile düşmedi.
    Karışık.
    Bankalar yerine devlet risk almak istemiyor. O yüzden bankaların konut kredisi vermesine sıcak bakmıyor. Verilse de krediler çok düşük kalıyor. O fiyatla da ev alamıyorsun.
    Yıllık %25 den fazla da zam yapılamadığı için de yatırım aracı olarak satın alınmak istenmiyor. Alsa bile kiracı ile uğramak zor oluyor. Kirayı ödüyor, ödeyemiyor yada ev sahibi aşırı zam yapmak istiyor kiracı direniyor.
    O yüzden de elde kalan evler birer birer satılmaya çalışılıyor. Şu saatten sonra kimse alıp kiraya vermek için ev almaz.
    Seçim sonrası fiyatlar yükselir diye ev alan çok oldu. 2. tur belirsizliği yüzünden de fiyatlar yüksek tutulmadı. Seçim sonrası tam tersi fiyatlar düşüş gösterebilir.