Herkesin yorumunu okudum bir kişi de ekonomi iyileşecek dememiş, oysa ki r10'da iktidar destekçileri de az değildi diye hatırlıyorum burada yapılan anketlere dayanarak. Niyeyse böyle konulara uğramıyorlar (: