Eski film konularına bakıyordum arkadaş 5 TL için ban yemiş ve o tarihten itibaren bir daha girmemiş bence başına bir iş geldi
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...apmiyor-3.html
Eğer başına bir iş gelmemiş olsaydı 8 yıldır foruma girer al kardeşim 50 TL şikayetinden vazgeç derdi bence.
5 TL için banlanan 11 yıllık üye
20
●2.286
- 25-05-2023, 03:23:15Üyeliği durdurulduSigara parasıydı bugünün 30 TL si gibi düşünebilirsin profili 5 TL yi aldım gittim bir profil değil.eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2023, 03:29:01Günde 3-4 işlem yapan birisi için bence de 5 TL çok komik bir rakam.
Ya başına bir ÅŸey geldi ya da gerçekten çok inat etti. - 25-05-2023, 03:45:17ÜyeliÄŸi durduruldu17 yıldır banlanmadiysan helal olsun 😂murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2023, 04:14:23donanimsizin hesabi gorunmuyor hesapmi silinmisDomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2023, 04:16:34Üyeliği durdurulduBknzvanilla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/profil/54135-donanimsiz.html