Eski film konularına bakıyordum arkadaş 5 TL için ban yemiş ve o tarihten itibaren bir daha girmemiş bence başına bir iş geldi
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...apmiyor-3.html
Eğer başına bir iş gelmemiş olsaydı 8 yıldır foruma girer al kardeşim 50 TL şikayetinden vazgeç derdi bence.
donanimsizin hesabi gorunmuyor hesapmi silinmis