• 25-05-2023, 12:10:17
    #10
    Acerect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Logonun kalitesi biraz düşük pixel pixel. Çok göze batıyor. Onun dışında site güzel
    Logo vektörel ancak yazılım css ile bozuyor onuda düzelteceğim teşekkür ederim
  • 25-05-2023, 12:29:46
    #11
    ürün fotoğrafları çok orantısız. etrafı temiz fotoğraf kullanın ana sayfaya mükemmel gözüküyor öyle. menü de 1 tane alta kaymış düzeni bozmuş.

    genel olarak güzel.
  • 25-05-2023, 13:21:22
    #12
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ürün fotoğrafları çok orantısız. etrafı temiz fotoğraf kullanın ana sayfaya mükemmel gözüküyor öyle. menü de 1 tane alta kaymış düzeni bozmuş.

    genel olarak güzel.
    Çekimi ben yapmadığım için hocam yazılım onları düzeltiyor zaten resimlerden dolayı kayma yapmıyor
  • 25-05-2023, 13:21:53
    #13
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ürün fotoğrafları çok orantısız. etrafı temiz fotoğraf kullanın ana sayfaya mükemmel gözüküyor öyle. menü de 1 tane alta kaymış düzeni bozmuş.

    genel olarak güzel.
    Ekranınız küçük olduğundan dolayı beni aşağı kaymış olabilir oda responsive
  • 25-05-2023, 13:34:16
    #14
    kullanmış olduğunuz yazılım ürün başına kargo ücreti ekliyor hocam ya tüm ürünleri ücretsiz kargo yapmalısınız ya da diğer türlü sıkıntılı bir durum.
  • 25-05-2023, 13:55:28
    #15
    Begeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullanmış olduğunuz yazılım ürün başına kargo ücreti ekliyor hocam ya tüm ürünleri ücretsiz kargo yapmalısınız ya da diğer türlü sıkıntılı bir durum.
    Onu farketmemiştim hocam düzelteceğim
  • 25-05-2023, 17:24:46
    #16
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekranınız küçük olduğundan dolayı beni aşağı kaymış olabilir oda responsive
    15 inç kullanıyorum hocam. isterseniz ekran görüntüsü veya video gönderebilirim.
  • 25-05-2023, 17:30:23
    #17
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 inç kullanıyorum hocam. isterseniz ekran görüntüsü veya video gönderebilirim.
    Bendede 15 inç var ekran yüzdeleri yüzde 125 oluyor 15 inç lerde ondan dolayı mobilde veya sayfa oranını yüzde 90 yaparsanız farkedersiniz hocam ona birşey yapılamıyor malesef zaten responsive çünkü
  • 25-05-2023, 21:22:32
    #18
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendede 15 inç var ekran yüzdeleri yüzde 125 oluyor 15 inç lerde ondan dolayı mobilde veya sayfa oranını yüzde 90 yaparsanız farkedersiniz hocam ona birşey yapılamıyor malesef zaten responsive çünkü
    bence menüden 1 taneden feragat etmek daha iyi olur tabi siz bilirsiniz.