Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekranınız küçük olduğundan dolayı beni aşağı kaymış olabilir oda responsive
15 inç kullanıyorum hocam. isterseniz ekran görüntüsü veya video gönderebilirim.