Acerect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Logonun kalitesi biraz düşük pixel pixel. Çok göze batıyor. Onun dışında site güzel
Logo vektörel ancak yazılım css ile bozuyor onuda düzelteceğim teşekkür ederim