13.07.2023 Güncelleme!
Bugün değerli arkadaşımızın akrabası ulaşım sağladı. Sanırım bugün ilgili arkadaşı polis memuru aramış ve ifade vermesi için karakola çağırmış.
Buna istinaden olayın fazla uzamaması için bir akrabası benimle iletişim sağladı ve olayın tatlıya bağlanmasını istedi, gerekli açıklamalarımı da kendisine ilettim. Suçunu kabul ederek ilgili arkadaş adına özürlerini iletip, ürünümü iade etmek istediğini söyledi. Ailesi öğrenirse daha kötü olacağını, aile dostu olarak kendisinin aramasını gerektiğini iletti. Konu hakkında ne yapmalıyım diye kararsızım şu anda.
Sizce ne yapmalıyım, ne yapılması lazım?
Beklenen gün geldi: Şikayette bulundum!
27
●1.560
- 13-07-2023, 13:08:54Ben olsam ürünü değil parasını isterdim.serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2023, 13:13:48Teşekkür ederim hocam, sizin gibi düşünmekteyim. En azından ders olsun niteliğindeyim.semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam, aynı şekilde durumu iletmiştim kendisine, sadece bana yapmadığını düşünerekten.ForJustice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Halen daha para isteyerek ayıp olur düşüncesine giriyorum hocam, saçma belki de değil milancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne ürünündeyim, ne de parasında açıkçası. Ders olsun niteliğindeyim şu anda.
- 13-07-2023, 13:30:10serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ürün tutarını almak içinize sinmiyorsa tutarı LÖSEV e bağışlamasını ve dekontu size göndermesini isteyin eğer affedecekseniz. - 13-07-2023, 13:30:24Ders verecek olan ebeveynleriydi, onlarda vermemişler, sen paranı kurtarmaya bak, böyleleri akıllanmaz, derste almaz.serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2023, 13:34:08Evet hocam, aslında bu söylediğiniz mantıklı. Muhtemelen tekrar aranacağımı düşünüyorum, bir sonraki telefon görüşmesine göre bu dediğinizi iletebilirim, teşekkür ederim.hnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız hocam, arayan aile değil, aile dostu eniştesi idi.lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşününce olayın uzun sürmesi onun için iyi olmayacağına belirti, muhtemelen durumu devam ettirmek en mantıklısı ki, ders olsun arkadaşa o zaman. Dilekçe de bir tutar belirtmiştim, olmadı o tutarı talep etsem de olur ve ya arkadaşın dediği gibi tutar karşılığı bağış yaptırmak da en mantıklısı denilebilir. Yorumunuz için teşekkür ederim hocam, gelişmeleri tekrar aktarıyor olacağım.
Ne ürünündeyim, ne de parasında açıkçası. Ders olsun niteliğindeyim şu anda.