13.07.2023 Güncelleme!
Bugün değerli arkadaşımızın akrabası ulaşım sağladı. Sanırım bugün ilgili arkadaşı polis memuru aramış ve ifade vermesi için karakola çağırmış.
Buna istinaden olayın fazla uzamaması için bir akrabası benimle iletişim sağladı ve olayın tatlıya bağlanmasını istedi, gerekli açıklamalarımı da kendisine ilettim. Suçunu kabul ederek ilgili arkadaş adına özürlerini iletip, ürünümü iade etmek istediğini söyledi. Ailesi öğrenirse daha kötü olacağını, aile dostu olarak kendisinin aramasını gerektiğini iletti. Konu hakkında ne yapmalıyım diye kararsızım şu anda.
Sizce ne yapmalıyım, ne yapılması lazım?
Ben olsam ürünü değil parasını isterdim.