Merkez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer yaşı küçükse hocam bence şikayetçi olup sicilini kirletmeyin yazıktır. Gençler böyle hatalar yapabiliyor. Eğer yaşı büyükse hakkınızı arayın. Bile isteye göz göre göre yanlış yapıyorlar.
m_kycn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şikayet ettiğiniz arkadaş kaç yaşında bilemiyorum ancak bir insanın suçunu telafi etmesi için illa ki şikayet etmek gerekiyorsa şikayetinizi geri çekmemenizi öneririm. Kaç defa iletişime geçmişsiniz, terslenmişsiniz, oralı olmasaydınız arkadaş ürününüzün üstüne konacaktı. Şimdi bırakın yaptıklarının sorumluluğunu alsın.
aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence affedin ama siz bilirsiniz. Gerçekten pişman olmuş olabilir
Biraz araştırma sonucunda bulduğum arkadaşın yaşı 22 hocalarım.
Instagram sayfası bot dolu, muhtemelen kendini Trendyol Influencerlığına hazırlamaya çalışıyor diye gördüm. Fakat öyle bir durumu da henüz yok.
Tilt mesajları halen gözümün önünde açıkçası, ikinci bir telefona kadar düşünmeye devam.