• 22-05-2023, 16:09:31
    #1
    Merhaba
    etsy’de satış yaptım. Alıcı kanada’da, ben Amerika’da yaşıyorum, ürün Türkiye’de.
    Ben bu ürünü nasıl göndermem gerekiyor şimdi?
    navlungo benden şirket soracak mı? Fatura isteyecek mi?
    Çünkü ben bu işlemleri amerika üzerinden yapıyorum.
    Hem Türkiye’de hem Amerika’da mı belki ödemem gerekecek?
    Diğer konu ise kapımdan mı alacaklar ürünü?
  • 22-05-2023, 17:09:47
    #2
    ürünü navlungonun deposuna göndereceksiniz onlar işlemleri halledecek. size fatura kesecekler, biz şirket olduğumuz için şirketsiz olur mu bilmiyorum
  • 31-12-2025, 10:23:54
    #3
    Merhabalar, Uluslararası taşımacılık sektöründe yaklaşık 10 Yıldır Faal Hizmet vermekteyiz, Shipentegra ve Navlungo gibi firmalar sizin ürünleriniz için çözüm üretmek yerine çözümü sizden beklerler biz bu şekilde çalışmıyoruz. Ürünlerinizi kendi ürünümüz gibi görerek işlemleri ilerletiriz belgelendirme gibi işlemlerde sizi ve alıcınızı gümrük konusunda koruyacak şekilde gönderimler sağlarız. Hizmetimiz temelde aynıdır iş ortaklarımız aynı olduğu için.
    Detaylı bilgi için dm veya whatsapp üzerinden iletişime geçebilirsiniz.