Merhaba
etsyde satış yaptım. Alıcı kanadada, ben Amerikada yaşıyorum, ürün Türkiyede.
Ben bu ürünü nasıl göndermem gerekiyor şimdi?
navlungo benden şirket soracak mı? Fatura isteyecek mi?
Çünkü ben bu işlemleri amerika üzerinden yapıyorum.
Hem Türkiyede hem Amerikada mı belki ödemem gerekecek?
Diğer konu ise kapımdan mı alacaklar ürünü?
Etsyde satış yaptım. Navlungo ile nasıl göndereceğim?
2
●258
- 22-05-2023, 16:09:31
- 31-12-2025, 10:23:54Merhabalar, Uluslararası taşımacılık sektöründe yaklaşık 10 Yıldır Faal Hizmet vermekteyiz, Shipentegra ve Navlungo gibi firmalar sizin ürünleriniz için çözüm üretmek yerine çözümü sizden beklerler biz bu şekilde çalışmıyoruz. Ürünlerinizi kendi ürünümüz gibi görerek işlemleri ilerletiriz belgelendirme gibi işlemlerde sizi ve alıcınızı gümrük konusunda koruyacak şekilde gönderimler sağlarız. Hizmetimiz temelde aynıdır iş ortaklarımız aynı olduğu için.
Detaylı bilgi için dm veya whatsapp üzerinden iletişime geçebilirsiniz.