Merhaba
etsyde satış yaptım. Alıcı kanadada, ben Amerikada yaşıyorum, ürün Türkiyede.
Ben bu ürünü nasıl göndermem gerekiyor şimdi?
navlungo benden şirket soracak mı? Fatura isteyecek mi?
Çünkü ben bu işlemleri amerika üzerinden yapıyorum.
Hem Türkiyede hem Amerikada mı belki ödemem gerekecek?
Diğer konu ise kapımdan mı alacaklar ürünü?