Merhaba
etsy’de satış yaptım. Alıcı kanada’da, ben Amerika’da yaşıyorum, ürün Türkiye’de.
Ben bu ürünü nasıl göndermem gerekiyor şimdi?
navlungo benden şirket soracak mı? Fatura isteyecek mi?
Çünkü ben bu işlemleri amerika üzerinden yapıyorum.
Hem Türkiye’de hem Amerika’da mı belki ödemem gerekecek?
Diğer konu ise kapımdan mı alacaklar ürünü?