• 21-05-2023, 23:35:59
    #19
    B.k gibi. @Yesil SEO; dargın olsak da seviyorum seni Aydın abi. İyi forumlar herkese.
    • Yesil SEO
    • Gelistirici
    Yesil SEO ve Gelistirici bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 21-05-2023, 23:36:03
    #20
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyumayarak iyi oluyorum hocam.
    Vücut, uykusuz geçen günlerin uykusunu ierleyen zamanlarda elbet alıyor hocam. Uykusuzluk vücuda stres ve zarardan başka birşey kazandırmıyor. Bunu zamanında öğrendim.

    Diğer türlü, konuyu açan arkadaşımıza teşekkür ediyorum. Bende iyiyim. Yapmam gereken projelerim var ama bir türlü elim gitmiyor. Sanki birşeyler eksik gibi. Bu projede başarılı olacağımı ve gerçekten işimi bile bırakarak ekonomik anlamda ilerleyeceğimi biliyorum ama bunu bildiğim halde yapmak istemiyorum. Sanki konu para değilmiş gibi benim için. Yıllardır üstümden atamadığım bir atalet var. Tek başına yenmek için neler yapmadım ki. Bir işin sonunda ya pes edersin ya da kazanırsın ama ben bu tercihi yapmıyorum. Ne kazandığımı belirtiyorum nede kaybettiğimi. Yani anlayacağınız üzere, derin bir belirsizliğim var. Atalet mi belirsizliğe gebe yoksa belirsizlik mi atalete boyun büküyor bunu anlamak zor.

    Şöyle bir şey söykeyebilirim. Bir şeyi reddetmek yerine ertelemek daha doğru bir karar oluyor çoğu zaman. Bir işi yapmak istemiyorsun ama içinde de bir ukte kaldıysa onu ertele. Üstünü çizme. Zamanla o ukte kalan şeyin yanına uğruyorsun. Benim şuan yaptığım gibi. En sonki içimde ukte kalan projemi erteleyeli 2 ay oldu. Başarısız olduğu için ertelemedim. Sadece yoruldum ve erteledim. Bugün 21 mayıs ve 2 ay sonra ilk defa bilgisayarın yüzünü açıyorum. Bugün başlamayacağım ama ukte olarak bıraktığım projemin yanında buldum kendimi. Bu bir fırsat benim için vede bir umut

    Şimdi yapmamız gereken kendimizin en iyi versiyonunu ortaya çıkarmak. Kendi en iyi versiyonunuzu bulana kadar bırakmayın. Erteleyin ama vazgeçmeyin.

    Son olarak, bir iş yapacaksanız bu ilk adımları sessiz bir şekilde atın. Bir güvercin misali. Birine yapacağınızı söylediğiniz an o şeyi yapmış olarak beyninize söylüyorsunuz ve anlamsız bir mutluluk hormonu salgılıyor. Halbuki bu içi boş bir mutluluktur ve sizi ilerleyen süreçte pilinizi bitirecek bir mutluluktur. O yüzden, belli bir aşamaya gelene kadar yapacağınız şeyin kahrını tek başınıza çekin. Uzun oldu. Kusura bakmayın.

    Başarınıza...
  • 21-05-2023, 23:47:42
    #21
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vücut, uykusuz geçen günlerin uykusunu ierleyen zamanlarda elbet alıyor hocam. Uykusuzluk vücuda stres ve zarardan başka birşey kazandırmıyor. Bunu zamanında öğrendim.

    Diğer türlü, konuyu açan arkadaşımıza teşekkür ediyorum. Bende iyiyim. Yapmam gereken projelerim var ama bir türlü elim gitmiyor. Sanki birşeyler eksik gibi. Bu projede başarılı olacağımı ve gerçekten işimi bile bırakarak ekonomik anlamda ilerleyeceğimi biliyorum ama bunu bildiğim halde yapmak istemiyorum. Sanki konu para değilmiş gibi benim için. Yıllardır üstümden atamadığım bir atalet var. Tek başına yenmek için neler yapmadım ki. Bir işin sonunda ya pes edersin ya da kazanırsın ama ben bu tercihi yapmıyorum. Ne kazandığımı belirtiyorum nede kaybettiğimi. Yani anlayacağınız üzere, derin bir belirsizliğim var. Atalet mi belirsizliğe gebe yoksa belirsizlik mi atalete boyun büküyor bunu anlamak zor.

    Şöyle bir şey söykeyebilirim. Bir şeyi reddetmek yerine ertelemek daha doğru bir karar oluyor çoğu zaman. Bir işi yapmak istemiyorsun ama içinde de bir ukte kaldıysa onu ertele. Üstünü çizme. Zamanla o ukte kalan şeyin yanına uğruyorsun. Benim şuan yaptığım gibi. En sonki içimde ukte kalan projemi erteleyeli 2 ay oldu. Başarısız olduğu için ertelemedim. Sadece yoruldum ve erteledim. Bugün 21 mayıs ve 2 ay sonra ilk defa bilgisayarın yüzünü açıyorum. Bugün başlamayacağım ama ukte olarak bıraktığım projemin yanında buldum kendimi. Bu bir fırsat benim için vede bir umut

    Şimdi yapmamız gereken kendimizin en iyi versiyonunu ortaya çıkarmak. Kendi en iyi versiyonunuzu bulana kadar bırakmayın. Erteleyin ama vazgeçmeyin.

    Son olarak, bir iş yapacaksanız bu ilk adımları sessiz bir şekilde atın. Bir güvercin misali. Birine yapacağınızı söylediğiniz an o şeyi yapmış olarak beyninize söylüyorsunuz ve anlamsız bir mutluluk hormonu salgılıyor. Halbuki bu içi boş bir mutluluktur ve sizi ilerleyen süreçte pilinizi bitirecek bir mutluluktur. O yüzden, belli bir aşamaya gelene kadar yapacağınız şeyin kahrını tek başınıza çekin. Uzun oldu. Kusura bakmayın.

    Başarınıza...
    Hocam tavsiyem hangi işi ertelersen ertele bence seslendirmeyi erteleme.
  • 21-05-2023, 23:49:44
    #22
    7 24 moralim bozuk nasıl da biraz mutlu olmayı başarabiliyorsunuz?
  • 21-05-2023, 23:55:23
    #23
    En iyisi sanırım
    WebAli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 24 moralim bozuk nasıl da biraz mutlu olmayı başarabiliyorsunuz?
    Moralim dahada bozulunca bir önceki bozuk halini mutlu olarak değerlendiriyorum sayılır mı
  • 21-05-2023, 23:57:13
    #24
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tavsiyem hangi işi ertelersen ertele bence seslendirmeyi erteleme.
    Seslendirmeye hedefim olduğu için gitmedim aslında Erdoğan Arıkan, git dediği için gittim. O dedikten sonra çevremin bana dediği " Ya git bu sesini değerlendir " önemli bir faktör olmamıştı bu zamana kadar. Ama tabi ki o dedikten sonra bir gideyim dedim. İşin aslı, seslendirme sektörü beni çok sarmadı. Evet, harika bir deneyim oldu benim için ama " işimi buldum " demedim. Ama kesinlikle bir şiir kanalı ya da bir belgesel tarzı bir kanal açıp bir şeyler yapmak istiyor.

    Teşekkür ederim önerin için hocam
  • 22-05-2023, 00:23:26
    #25
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seslendirmeye hedefim olduğu için gitmedim aslında Erdoğan Arıkan, git dediği için gittim. O dedikten sonra çevremin bana dediği " Ya git bu sesini değerlendir " önemli bir faktör olmamıştı bu zamana kadar. Ama tabi ki o dedikten sonra bir gideyim dedim. İşin aslı, seslendirme sektörü beni çok sarmadı. Evet, harika bir deneyim oldu benim için ama " işimi buldum " demedim. Ama kesinlikle bir şiir kanalı ya da bir belgesel tarzı bir kanal açıp bir şeyler yapmak istiyor.

    Teşekkür ederim önerin için hocam
    Rica ederim hocam, başarılar.
  • 22-05-2023, 00:35:32
    #26
    Yorgun, umutsuz, gelecek kaygısı vb. kısaca herkes gibi
  • 22-05-2023, 00:40:23
    #27
    Bitmiş, tükenmiş, umutsuz, korku içinde, hüzünlü ve ardından 1 anti depresan atıyorsunuz sonra hayat çok güzel oluyor