Nasılsınız?
Nasıl Hissediyorsunuz?
Zamanınızı Nasıl Geçiriyorsunuz?
Yorumları alalım.
Birkaç gün önce işimden ayrıldım. Kendi şahsi şirketimi kurdum, ilk başta çok iyi 4-5 müşterim vardı lakin masadan ayrılan dostlar gibi bir bir düştüler

Şimdi okuyorum, öğreniyorum, araştırıyorum ve bolca dua ediyorum. Zorlu bir yol, lakin hayat çok güzel. Paramı bitirip borçlanıp şirkete girene kadar şahsi şirketimle tam gaz devammmm

) sen nasılsın?