Müzikleri vs. çalarken neredeyse ağlayacaktım
Beni aldı o yıllara götürdü.Gerçekten müzikleriyle olsun, konuyu ve oyunculuk olsun mükemmel bir seri.
Kendisine rakip olarak Cinderella Man'ı görürüm ama Rocky benim için her zaman farklı bir yerdedir.
Yeni filmleri pek sevmiyorum, hatta son yıllarda eski bir film manyağı olarak film izlemeyi bıraktım diyebilirim.
Eski filmler çok daha güzel geliyor.
Bir Leon veya Forrest Gump ya da Yeşil Yol. Esaretin Bedeli, Fareler ve İnsanlar, Rainman, Prestij ne bileyim bir sürü sayarım. Yüzüklerin Efendisi, Matrix serilerine girmiyorum bile.
Şu an Christoper Nolan amcam 5 yılda bir film yapacak diye bekliyorum işte. Hoş son filmini de beğenmedim açıkcası.
Dizi ve animelerle idare ediyoruz artık