• 19-05-2023, 22:57:37
    #1
    Yıllar önce çocukken izlemiştim ama son 1 haftada ilk filmden başlayarak tekrar izledim.
    Müzikleri vs. çalarken neredeyse ağlayacaktım Beni aldı o yıllara götürdü.
    Gerçekten müzikleriyle olsun, konuyu ve oyunculuk olsun mükemmel bir seri.
    Kendisine rakip olarak Cinderella Man'ı görürüm ama Rocky benim için her zaman farklı bir yerdedir.

    Yeni filmleri pek sevmiyorum, hatta son yıllarda eski bir film manyağı olarak film izlemeyi bıraktım diyebilirim.
    Eski filmler çok daha güzel geliyor.

    Bir Leon veya Forrest Gump ya da Yeşil Yol. Esaretin Bedeli, Fareler ve İnsanlar, Rainman, Prestij ne bileyim bir sürü sayarım. Yüzüklerin Efendisi, Matrix serilerine girmiyorum bile.
    Şu an Christoper Nolan amcam 5 yılda bir film yapacak diye bekliyorum işte. Hoş son filmini de beğenmedim açıkcası.
    Dizi ve animelerle idare ediyoruz artık
  • 19-05-2023, 23:17:16
    #2
    Hocam Creed serisinide izlemediyseniz tavsiye ederim
  • 19-05-2023, 23:21:41
    #3
    Rocky serisi sadece bir boks filminden ibaret değildir. Dizi izler gibi 1'den 6'ya kadar seri halinde izlemek çok keyifli olur bu şekilde izlemeyenler için.
    Creed serisini de devamında tavsiye ederim

    “Sen, ben, hiç kimse hayat kadar acıtamaz. Ama hayat, ne kadar ağır darbe aldığın ile ilgili değil, darbeleri nasıl aldığın ve ilerlemeye nasıl devam ettiğin ile ilgilidir. Ne kadar çok darbe alabilir ve ilerlemeye devam edebilirsin? İşte, kazanmak böyle bir şey.”-Rocky Balboa
  • 20-05-2023, 10:03:31
    #4
    emirhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Creed serisinide izlemediyseniz tavsiye ederim
    İlkini izledim hocam, diğerlerini de izlerim zamanım olduğunda.
  • 20-05-2023, 10:04:24
    #5
    tolgahhannn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rocky serisi sadece bir boks filminden ibaret değildir. Dizi izler gibi 1'den 6'ya kadar seri halinde izlemek çok keyifli olur bu şekilde izlemeyenler için.
    Creed serisini de devamında tavsiye ederim

    “Sen, ben, hiç kimse hayat kadar acıtamaz. Ama hayat, ne kadar ağır darbe aldığın ile ilgili değil, darbeleri nasıl aldığın ve ilerlemeye nasıl devam ettiğin ile ilgilidir. Ne kadar çok darbe alabilir ve ilerlemeye devam edebilirsin? İşte, kazanmak böyle bir şey.”-Rocky Balboa
    Aynen hocam, en son Game of Thrones den bu kadar zevk almıştım izlerken