• 19-05-2023, 22:54:05
    #46
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @millisavunma; bu adamın biosunda neden senin siten var
    Bir moderatöre ilet istersen o da multi olabilir.Ben de engelli etiketlenen.
  • 19-05-2023, 23:03:31
    #47
    Kişisel Rütbe
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir moderatöre ilet istersen o da multi olabilir.Ben de engelli etiketlenen.
    Yok onunki com.tr mis isim benzerligi kafamı karıştırdı
  • 19-05-2023, 23:09:46
    #48
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse TOGG,SİHA TCG kötü demiyor diyemezde.
    Bunları savunmayan zaten ülkesini milletini sevmiyordur. Bunlar ülkenin önemli değerleridir.

    Ancak çoğunluğun olduğu gibi benimde rahatsız olduğum durum şudur. Siyasi malzeme yapılmamalı, halkın yarısı açlık sınırının altında geçimini sürdürürken bunlar ön plana çıkarılmamalı, halk açken lider ve çevresi zevk-i sefa içinde yaşamamalı, olmayan birşeyi varmış gibi göstermemeli.

    TCMB rezervlerinin düşüşü günübirlik sağlanmaya çalışan ekonomik politikalardan dolayıdır. Sağlam güvenilir piyasa oluşturulamadığı içindir. Karşılıksız para basılıp piyasayı şişirip değersiz kağıt haline gelmesine sebep olunduğu içindir. Borsadan yabancı portföyünün çekilmesinden dolayıdır. Mülteci politikalarıdır. Yandaş şirketleri doyurmaktan dolayıdır. 1 lira olan şeye 5 lira ödendiğinden dolayıdır. Kur dalgalanmasına sebep olacak politikalar izlendiği içindir.

    Ayrıca SİHA olduğu halde geçen 5 askerimiz şehit düştü maalesef. Bunu da unutmayalım. 2002 de iktidara gelmeden önce o yıl sadece 2 şehidimiz vardı.

    Ben sizi ikna edemem ama siz beni kolaylıkla ikna edebilirsiniz. Ama o şartları hiçbir zaman savunduğunuz görüş yerine getirmeyecek biliyorum.
    Döneminde yapılan adam siyasi olarak da kullanır hocam . RTE döneminde bile adamın önüne engeller koyulmuş bırak sen yapma yapanlar var onlardan alırız demişler bürokratlar.

    Üzerinde 2 yıl düşünülüp taşınılan , açılış törenleri yapılan sünger heykeli kadar değeri yok mu konuşulmayacak mı yani 🤔



    https://twitter.com/dirilispostasi/s...684874248?s=20


    Konu iyice benim tartışmama döndü artık cevap yazmayacağım İnşallah ülkemiz daha da rahat bir döneme geçer. Gemi batarsa kimse bize filika ,yelek atmayacak unutmayalım. Batarsak da çıkarsak da beraber çıkacağız ( iyice siyasetçilere döndüm 😂 )
    Selametle..
  • 19-05-2023, 23:16:46
    #49
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Döneminde yapılan adam siyasi olarak da kullanır hocam . RTE döneminde bile adamın önüne engeller koyulmuş bırak sen yapma yapanlar var onlardan alırız demişler bürokratlar.

    Üzerinde 2 yıl düşünülüp taşınılan , açılış törenleri yapılan sünger heykeli kadar değeri yok mu konuşulmayacak mı yani 🤔



    https://twitter.com/dirilispostasi/s...684874248?s=20


    Konu iyice benim tartışmama döndü artık cevap yazmayacağım İnşallah ülkemiz daha da rahat bir döneme geçer. Gemi batarsa kimse bize filika ,yelek atmayacak unutmayalım. Batarsak da çıkarsak da beraber çıkacağız ( iyice siyasetçilere döndüm 😂 )
    Selametle..
    Bende uzatmıyayım o zaman.

    Bu arada yaptığı icraatları açtığı fabrikaları bir kenara kurduğu ülke üzerinden siyaset yapmayan tek Lider Atatürk'tür diyorum ve iyi geceler diliyorum.