Döneminde yapılan adam siyasi olarak da kullanır hocam . RTE döneminde bile adamın önüne engeller koyulmuş bırak sen yapma yapanlar var onlardan alırız demişler bürokratlar.
Üzerinde 2 yıl düşünülüp taşınılan , açılış törenleri yapılan sünger heykeli kadar değeri yok mu konuşulmayacak mı yani 🤔
https://twitter.com/dirilispostasi/s...684874248?s=20
Konu iyice benim tartışmama döndü artık cevap yazmayacağım İnşallah ülkemiz daha da rahat bir döneme geçer. Gemi batarsa kimse bize filika ,yelek atmayacak unutmayalım. Batarsak da çıkarsak da beraber çıkacağız ( iyice siyasetçilere döndüm 😂 )
Selametle..
Bende uzatmıyayım o zaman.
Bu arada yaptığı icraatları açtığı fabrikaları bir kenara kurduğu ülke üzerinden siyaset yapmayan tek Lider Atatürk'tür diyorum ve iyi geceler diliyorum.