Nedeni ise basit tüketim çocukları zorlu koşullara alışık değildir.
herşey sessizlik veya doğallık değildir.
köy hayatının zorluğu çok.
mesela kötü koku sürekli oluyor. Bu altyapı kaynaklı, çözümü yok.
Hele de bulunulan yerde hayvan beslemeye izin varsa tezek kokusu hiç çekilmiyor.
Elektrik, su ve internet kesintileri rutin. Emin olun hayatınızın bir parçası. Çağrı merkezinde çalışanları ailenizden biri olarak görmeye başlayın. Sık sık görüşürsünüz.
bitkilerden ötürü inanılmaz bir böcek popülasyonu var. Çoğu zararsız. Ama insan tiksiniyor.
az önce yatağımda beni selamlayan arkadaş:

daha çok yazarım kısa tecrübem ile ama gerek yok. Dışarıdan göründüğü gibi konforlu değil kesinlikle. Şehir hayatının gürültüsü, pis havası, stresi de kötü ama toz pembe hayaller kurmamak lazım.

Ya da güç kaynakları, akü fiyatlarına bakmaya başlasınlar yoksa elde ekipman kalmaz elektrik gidip geldiği sürece.