• 17-05-2023, 19:26:12
    #1
    Merhaba arkadaşlar, üyesi olduğum derneğin mevcut sitesini temel alarak bir tasarım oluşturdum. Ayrıntılarla biraz daha uğraşacağım, kendimi geliştirmek için. tasarım bitince CSS'e dökeceğim. siz ne dersiniz?
    https://semihcan.net/dernek.jpg
  • 17-05-2023, 19:27:02
    #2
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, üyesi olduğum derneğin mevcut sitesini temel alarak bir tasarım oluşturdum. Ayrıntılarla biraz daha uğraşacağım, kendimi geliştirmek için. tasarım bitince CSS'e dökeceğim. siz ne dersiniz?
    https://semihcan.net/dernek.jpg
    Güzel olmuş hocam
  • 17-05-2023, 19:36:57
    #3
    Güzel ama mobil uyumlu değil hocam bu büyük eksik aslında.

    Düzenleme: ekran goruntusuymus
  • 17-05-2023, 19:42:46
    #4
    CivanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel ama mobil uyumlu değil hocam bu büyük eksik aslında.

    Düzenleme: ekran goruntusuymus
    Evet sadece görüntü hocam, mobile uydururum ben onu.
    Teşekkürler.
  • 17-05-2023, 21:21:33
    #5
    Çok beğendim, ellerinize sağlık.
  • 17-05-2023, 22:08:10
    #6
    Renk tercihi hatalı hocam. Bence tekrar çizip biraz örneklere göz atın.
    • SemihCAN
    SemihCAN bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-05-2023, 23:26:01
    #7
    Güzel hocam.
  • 06-06-2023, 16:05:52
    #8
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, üyesi olduğum derneğin mevcut sitesini temel alarak bir tasarım oluşturdum. Ayrıntılarla biraz daha uğraşacağım, kendimi geliştirmek için. tasarım bitince CSS'e dökeceğim. siz ne dersiniz?
    https://semihcan.net/dernek.jpg
    fiyat nedir ?
  • 06-06-2023, 17:07:48
    #9
    Satilik degil hocam, kendimi gelistirmek icin uzerinde calisiyorum. @mekoO_17;