Merhaba arkadaşlar, üyesi olduğum derneğin mevcut sitesini temel alarak bir tasarım oluşturdum. Ayrıntılarla biraz daha uğraşacağım, kendimi geliştirmek için. tasarım bitince CSS'e dökeceğim. siz ne dersiniz?
https://semihcan.net/dernek.jpg
Yeni Dernek Web Site Tasarımım nasıl olmuş?
8
●332
- 17-05-2023, 19:36:57Güzel ama mobil uyumlu değil hocam bu büyük eksik aslında.
Düzenleme: ekran goruntusuymus
- 17-05-2023, 19:42:46Evet sadece görüntü hocam, mobile uydururum ben onu.CivanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Teşekkürler.