Merhaba arkadaşlar, üyesi olduğum derneğin mevcut sitesini temel alarak bir tasarım oluşturdum. Ayrıntılarla biraz daha uğraşacağım, kendimi geliştirmek için. tasarım bitince CSS'e dökeceğim. siz ne dersiniz?
https://semihcan.net/dernek.jpg