• 16-05-2023, 02:16:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle bugün yaklaşık 3-4 konu açtım bunun için hepinizden özür diliyorum hakkınızı helal edin. İçimi dökmem gerekiyor.

    yani inanamıyorum yemin ederim inanmıyorum. Aylardır yollardır birlikte olduğum insanın bir telefon ile öldüğünü öğre bunları yazarken bile ağlıyorum yani elde değil.


    en çok zoruma giden şu, hepimiz farklı bir yerdeyiz. Ben kocaelideyim, bir arkadaşım Muğla’da biri ise Avşa adası Balıkesir hepimiz yıllardır birlikte olduğumuz insanlarız.


    inanasım gelmiyor çok zoruma gidiyor gidemiyorum birşey yapamıyorum.


    kimden istesem yok yok yok. Avşadaki arkadaşım da vapur olmadığı için gelemiyor .

    tek başımayım Şuan elim ayağım kilitli kalmış hiç birşey yapamıyorum kendisini en son 2 ay önce görmüştüm.


    hala inanamıyorum öldüğüne resimini gördükçe alıyorum birlikte geçirdiğimiz günler vakitler……


    en çok zoruma giden gidemiyorum ya böyle birşey olabilir mi


    lütfen arkadaşlar hepinizden sadece bir Fatiha duası istiyorum çok zor birşey istemiyorum.


    gece gece kafanızı şişirdim lütfen hakkınızı helal edin sadece bir dua istiyorum 😔🙏🙏


    benim hakkım sana helaldir kurban olduğum dostum sende helal et🌹
  • 16-05-2023, 02:19:03
    #2
    Allah rahmet eylesin
  • 16-05-2023, 02:19:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kingstrokes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahmet eylesin
    Allah razı olsun hocam bin kere🤲🤲🤲
  • 16-05-2023, 02:21:51
    #4
    Allah rahmet eylesin ölüm sebebi nedir ?
  • 16-05-2023, 02:23:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahmet eylesin ölüm sebebi nedir ?
    Hocam çok farklı hala inanamıyorum.

    önce felç geçirdi, en son gördüğüm zaman nasılsın dedim. İyiye gidiyor dedi, iki gün sonra hastaneye kaldırdılar ameliyat oldu derken. Bugün fenalaştı tekrar ameliyat oldu dediler. Daha sonra beyaz kan galiba eksiği var dediler bulundu. Ancak geç kalındı doktor hazır olun dedi.

    1 saat sonra haber geldi….. 😔
  • 16-05-2023, 02:34:18
    #6
    Başınız sağolsun. Hangimiz kalacağız ki burada, hepimiz misafiriz.
  • 16-05-2023, 02:36:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başınız sağolsun. Hangimiz kalacağız ki burada, hepimiz misafiriz.
    Allah razı olsun hocam öylede çok erken oldu genç yaşta 😔
  • 16-05-2023, 02:36:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    SocialNexus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah razı olsun hocam öylede çok erken oldu genç yaşta 😔
    En çok zoruma giden son 3 Aydın hiç görmedim ve hala gidemiyorum 😔
  • 16-05-2023, 03:10:26
    #9
    Rabbimin rahmet eylemesi dileğiyle, sizlere sabırlar dilerim hocam