Öncelikle bugün yaklaşık 3-4 konu açtım bunun için hepinizden özür diliyorum hakkınızı helal edin. İçimi dökmem gerekiyor.

yani inanamıyorum yemin ederim inanmıyorum. Aylardır yollardır birlikte olduğum insanın bir telefon ile öldüğünü öğre bunları yazarken bile ağlıyorum yani elde değil.


en çok zoruma giden şu, hepimiz farklı bir yerdeyiz. Ben kocaelideyim, bir arkadaşım Muğla’da biri ise Avşa adası Balıkesir hepimiz yıllardır birlikte olduğumuz insanlarız.


inanasım gelmiyor çok zoruma gidiyor gidemiyorum birşey yapamıyorum.


kimden istesem yok yok yok. Avşadaki arkadaşım da vapur olmadığı için gelemiyor .

tek başımayım Şuan elim ayağım kilitli kalmış hiç birşey yapamıyorum kendisini en son 2 ay önce görmüştüm.


hala inanamıyorum öldüğüne resimini gördükçe alıyorum birlikte geçirdiğimiz günler vakitler……


en çok zoruma giden gidemiyorum ya böyle birşey olabilir mi


lütfen arkadaşlar hepinizden sadece bir Fatiha duası istiyorum çok zor birşey istemiyorum.


gece gece kafanızı şişirdim lütfen hakkınızı helal edin sadece bir dua istiyorum 😔🙏🙏


benim hakkım sana helaldir kurban olduğum dostum sende helal et🌹