• 16-05-2023, 01:23:59
    #1
    Selamlar hocalarım ortalamanın üstünde para kazandığım fiziksel bir işim var ancak dönemlik. Yaklaşık günde 14 saat fiziksel olarak çalışıyorum ve artık canıma tak etti 20-30 K bütçe ile dating app sektörüne girmeyi düşünüyorum ne düşünüyorsunuz ?
  • 16-05-2023, 01:24:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    pişmanlık
  • 16-05-2023, 01:25:56
    #3
    Platin üye
    Bence hazır iş varken, işi bırakıp dijitale geçmek çok riskli. Dijitaldeki işe yavaş yavaş başlayıp, geliştirip, sistemi oturttuktan sonra işi bırakmak daha mantıklı.
  • 16-05-2023, 01:27:00
    #4
    RedFire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pişmanlık
    Neden peki hocam ?
  • 16-05-2023, 01:27:30
    #5
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence hazır iş varken, işi bırakıp dijitale geçmek çok riskli. Dijitaldeki işe yavaş yavaş başlayıp, geliştirip, sistemi oturttuktan sonra işi bırakmak daha mantıklı.
    Hocam günde 14-15 saat çalıştığım için sistemi oturtacak bir zamanım olmuyor maalesef.
  • 16-05-2023, 01:27:49
    #6
    Davulun sesi uzaktan hoş gelir. Smm, epin ve dating sırayla balıklama atlıyor herkes. Her işin zorluğu ve riski var.
    • zeq
    • fatihbaz
    • EPİNKO
    fatihbaz, EPİNKO ve bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 16-05-2023, 01:28:36
    #7
    Platin üye
    Benim de çok dikkatimi çekiyor, başlangıçta sağlam reklam ve ASO bütçesi istediği malum fakat az paralarla bile deli kazançlar elde eden insanlar görüyorum, işin iyice cılkı çıkmadan ben de mi girsem diye düşünmüyor değilim
  • 16-05-2023, 01:28:50
    #8
    Bence daha legal yollardan kazanacağın her kuruş daha bereketli ve huzur sunar.
    O yüzden bunlardan vazgeçersen hayat sana iyi niyetin ile daha özel kapılar açar.
  • 16-05-2023, 01:33:53
    #9
    elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence daha legal yollardan kazanacağın her kuruş daha bereketli ve huzur sunar.
    O yüzden bunlardan vazgeçersen hayat sana iyi niyetin ile daha özel kapılar açar.
    helal parayı helaliyle harcayamıyoruz eskiden ayda 1 kez kıyafet alırdık suç oranı azdı şimdi insanlar eskileri 1 sene giyiyor helal para peşinde koşan insan aç kalıyor