Bence hazır iş varken, işi bırakıp dijitale geçmek çok riskli. Dijitaldeki işe yavaş yavaş başlayıp, geliştirip, sistemi oturttuktan sonra işi bırakmak daha mantıklı.
Hocam günde 14-15 saat çalıştığım için sistemi oturtacak bir zamanım olmuyor maalesef.