• 13-05-2023, 16:26:11
    #1
    Bugün n11'den alışveriş yapmak istedim. "Güvenlik nedeniyle gerçekleştirilemedi." hatası verdi. Müşteri hizmetlerine ulaştım. "Hesabınızda usulsüz işlem yapıldığı için siparişe kapatıldı" dedi. "Nedir bu usulsüz işlem?" dedim. "Bilgi veremeyiz" dediler. Kardeşim ben girip alışveriş yapmak dışında bir şey yapmamışım. Zaten her şey resmi ve ayan beyan ortada. Böyle saçma sapan bir işlem olur mu ya? En azından nedenini öğrenme hakkım var. Hep yaftalıyorsun hem sipariş hakkımı engelliyorsun hem de bilgi vermiyorsun. Kendilerinden boxer bile almam artık
  • 13-05-2023, 16:32:09
    #2
  • 13-05-2023, 16:44:44
    #3
    Vpn kullandınız mı?
  • 13-05-2023, 16:55:02
    #4
    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vpn kullandınız mı?
    hatırlamıyorum ki hocam
    velev ki vpn kullandım
    vpn kullandı diye insanın alışveriş hakkın elinden alınır mı yahu?
  • 13-05-2023, 16:59:38
    #5
    Yurtdışı işlemlere izin verilmiyor olabilir, sadece tahmin.
    hashus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hatırlamıyorum ki hocam
    velev ki vpn kullandım
    vpn kullandı diye insanın alışveriş hakkın elinden alınır mı yahu?
  • 13-05-2023, 17:06:28
    #6
    inidirmli ürünlerden peş peşe çok aldıysanız yapıyor. mesela sosyal medyada bir link gördünüz inidirmli ürünü aldınız. normalde bir kere alabilyoruz bazen aynı dakikalarda işlem yapınca iki üç kere aynı ürünü aynı fiyattan alabiliyoruz böyle olabilir. bir tanıdık demişti. ama n11 miydi hatırlamıyorum.
  • 13-05-2023, 17:21:21
    #7
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inidirmli ürünlerden peş peşe çok aldıysanız yapıyor. mesela sosyal medyada bir link gördünüz inidirmli ürünü aldınız. normalde bir kere alabilyoruz bazen aynı dakikalarda işlem yapınca iki üç kere aynı ürünü aynı fiyattan alabiliyoruz böyle olabilir. bir tanıdık demişti. ama n11 miydi hatırlamıyorum.
    yok hocam ya sipariş geçmişimde 5-6 tane ürün var onları da 2-3 ay arayla almışım
  • 13-05-2023, 17:26:43
    #8
    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışı işlemlere izin verilmiyor olabilir, sadece tahmin.
    yani verilmiyorsa bile bir uyarı verir "ablock kapatın" gibi "ipniz yurtdışı" diye
    kaldı ki ipm öyle olsa bile diğer e-ticaret sitelerinden yapabildim, yapabiliyorum
    zaten son alışverişi 2022'de yapmışım
    bana saçma ve gereksiz bir atraksiyon gibi geldi