Bugün n11'den alışveriş yapmak istedim. "Güvenlik nedeniyle gerçekleştirilemedi." hatası verdi. Müşteri hizmetlerine ulaştım. "Hesabınızda usulsüz işlem yapıldığı için siparişe kapatıldı" dedi. "Nedir bu usulsüz işlem?" dedim. "Bilgi veremeyiz" dediler. Kardeşim ben girip alışveriş yapmak dışında bir şey yapmamışım. Zaten her şey resmi ve ayan beyan ortada. Böyle saçma sapan bir işlem olur mu ya? En azından nedenini öğrenme hakkım var. Hep yaftalıyorsun hem sipariş hakkımı engelliyorsun hem de bilgi vermiyorsun. Kendilerinden boxer bile almam artık