Yediğiniz en değişik şey neydi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yediğiniz en değişik şey neydi?
29
●
1.292
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yediğiniz en değişik şey neydi?
1
2
3
4
12-05-2023, 19:08:42
#1
Gelistirici
En iyisi sanırım
Şu zamana kadar yemiş olduğunuz en değişik şey neydi?
Özellikle başka ülkeleri gezmiş olan kişilerden değişik cevaplar bekliyorum.
Benim sanırım yediğim en değişik şey küçükken ahtapot denememdi.
Yorumları bekliyorum
12-05-2023, 19:09:36
#2
keremyagan
Python Coder
Soğansız menemen
12-05-2023, 19:11:37
#3
vipsmedya
VipsMedya.Com
çiğ köfte tako mexico
12-05-2023, 19:11:47
#4
depresanz
Yoğurtlu tantuni 🤤
12-05-2023, 19:12:16
#5
MuratCENGEL
salyangoz
12-05-2023, 19:12:47
#6
SerkanAks
Kazık
12-05-2023, 19:13:50
#7
WebWizard
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sarımsaklı bol salçalı ve yağlı Yılan Eti yedim .
Hindistan'da
12-05-2023, 19:14:15
#8
Gelistirici
En iyisi sanırım
vipsmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çiğ köfte tako mexico
Komagene bayilerinde satılıyordu güzeldi tadı bayağı
WebWizard adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sarımsaklı bol salçalı ve yağlı Yılan Eti yedim .
Hindistan'da
Aşırı merak ediyorum tadını...
12-05-2023, 19:14:37
#9
F12
sokak röportajı gibi soru
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler