• 12-05-2023, 19:08:42
    #1
    En iyisi sanırım
    Şu zamana kadar yemiş olduğunuz en değişik şey neydi?

    Özellikle başka ülkeleri gezmiş olan kişilerden değişik cevaplar bekliyorum.
    Benim sanırım yediğim en değişik şey küçükken ahtapot denememdi.

    Yorumları bekliyorum
  • 12-05-2023, 19:09:36
    #2
    Python Coder
    Soğansız menemen
  • 12-05-2023, 19:11:37
    #3
    VipsMedya.Com
    çiğ köfte tako mexico
  • 12-05-2023, 19:11:47
    #4
    Yoğurtlu tantuni 🤤
  • 12-05-2023, 19:12:16
    #5
    salyangoz
  • 12-05-2023, 19:12:47
    #6
    Kazık
  • 12-05-2023, 19:13:50
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sarımsaklı bol salçalı ve yağlı Yılan Eti yedim .
    Hindistan'da
  • 12-05-2023, 19:14:15
    #8
    En iyisi sanırım
    vipsmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çiğ köfte tako mexico
    Komagene bayilerinde satılıyordu güzeldi tadı bayağı
    WebWizard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sarımsaklı bol salçalı ve yağlı Yılan Eti yedim .
    Hindistan'da
    Aşırı merak ediyorum tadını...
  • 12-05-2023, 19:14:37
    #9
    sokak röportajı gibi soru