• 12-05-2023, 22:59:03
    #19
    Kişisel Rütbe
    a101 sandiviçi vardı sucuklu diye aldık emin olun hala tadı aklımda o beyaz sıvı neydi
  • 12-05-2023, 23:26:13
    #20
    Ahtapot yedim türkmen pilavı yedim güzeldi
    Yengeç yedim oda iyidi
  • 13-05-2023, 00:12:51
    #21
    Kopek baligi yedim
    Sakiz gibiydi
  • 13-05-2023, 03:32:46
    #22
    Kazık... İnsanı olgunlaştırır...
  • 13-05-2023, 07:48:03
    #23
    En iyisi sanırım
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    a101 sandiviçi vardı sucuklu diye aldık emin olun hala tadı aklımda o beyaz sıvı neydi
    Krem peyniri diyorlar sanırım
  • 13-05-2023, 09:47:46
    #24
    Kişisel Rütbe
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Krem peyniri diyorlar sanırım
    Yok ismi garip bir dostu kahvetmisti
  • 13-05-2023, 10:38:58
    #25
    Zamanında 2,5 tl ye tavuk döner
  • 13-05-2023, 18:15:26
    #26
    yazarbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durian yemiştim. Bir daha yememk kaydıyla ilk ve sondu
    Nerede yedin hocam, tadı harika ama sonrası korkunç... Tayland da bazı otellerin girişinde durian meyvesinin otele sokulması yasaktır diye yazılar görmüştüm...
  • 13-05-2023, 18:17:26
    #27
    metomann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerede yedin hocam, tadı harika ama sonrası korkunç... Tayland da bazı otellerin girişinde durian meyvesinin otele sokulması yasaktır diye yazılar görmüştüm...
    Asya ülkelerinden birisinde yedim hocam, tadını hiç sevemedim, kokusu zaten evlerden uzak