Yediğiniz en değişik şey neydi?
29
●1.292
- 13-05-2023, 09:47:46Yok ismi garip bir dostu kahvetmistiGelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2023, 18:15:26Nerede yedin hocam, tadı harika ama sonrası korkunç... Tayland da bazı otellerin girişinde durian meyvesinin otele sokulması yasaktır diye yazılar görmüştüm...yazarbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2023, 18:17:26Asya ülkelerinden birisinde yedim hocam, tadını hiç sevemedim, kokusu zaten evlerden uzakmetomann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
