Adaşlarım benden çok uzun zaman önce İnternet alemine dalmış galiba
Outlook, Hotmail, youtube, instagram, Twitter vs vs
Kullanıcı adlarında nokta çizgi vs kullanmam gerekiyor
İsim-Soyisim domainimi de alınmıştı, 2 sene önce boşa düştüğünü gördüm bu sefer riske atamam girip backorder ile aldım
Sizin de var mı böyle adaşlarınız?