• 11-05-2023, 20:57:52
    #1
    Hangi platforma girsem isim soyismimi içeren kullanıcı adı alınmış oluyor.
    Adaşlarım benden çok uzun zaman önce İnternet alemine dalmış galiba
    Outlook, Hotmail, youtube, instagram, Twitter vs vs
    Kullanıcı adlarında nokta çizgi vs kullanmam gerekiyor
    İsim-Soyisim domainimi de alınmıştı, 2 sene önce boşa düştüğünü gördüm bu sefer riske atamam girip backorder ile aldım
    Sizin de var mı böyle adaşlarınız?
  • 11-05-2023, 20:58:26
    #2
    Arkadaşım yok
  • 11-05-2023, 20:58:54
    #3
    Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım yok
    Adaş hocam arkadaş değil
  • 11-05-2023, 20:59:31
    #4
    D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adaş hocam arkadaş değil
    Pardon hocam bu aralar dağınık kafam
  • 11-05-2023, 21:09:07
    #5
    Valla dünyada 2 tane aynı ad-soyad olduğum kişi var biri dedem biri ben o da internet alemini keşfedemediği için tüm her yerde ad-soyad alabiliyorum