Hangi platforma girsem isim soyismimi içeren kullanıcı adı alınmış oluyor.
Adaşlarım benden çok uzun zaman önce İnternet alemine dalmış galiba
Outlook, Hotmail, youtube, instagram, Twitter vs vs
Kullanıcı adlarında nokta çizgi vs kullanmam gerekiyor
İsim-Soyisim domainimi de alınmıştı, 2 sene önce boşa düştüğünü gördüm bu sefer riske atamam girip backorder ile aldım
Sizin de var mı böyle adaşlarınız?