• 11-05-2023, 14:00:12
    #1
    En düşük memur maaşı 22 bin lira olmuş. Yine her şeye zam gelir mi sizce?
  • 11-05-2023, 14:01:45
    #2
    Geldi bile
  • 11-05-2023, 14:04:06
    #3
    Temmuzda olacak denmiş. Fiyat artışları enflasyonu da arttırmaya devam edecek. Zaten artık bunu herkes öğrendi.
  • 11-05-2023, 14:04:18
    #4
    Gelecek elbette. Gelmemesi hata olur.Memur maaşına zam demek asgari ücretliyi de ezdirmeyeceğim demek oluyor ki asgari ücrete ve emekli maaşlarına zam gelirse tepeden tırnağa her şeye zam gelecek.Yine bir uyutmaca yani.
  • 11-05-2023, 14:07:08
    #5
    Bizim sıfırları silmemizin pek bir anlamı olmadıö döndük dolaştık yine aynı yere geldik. 2 milyar TL maaş alacağımız günleri de görecek bu gözler yine sanırım.
  • 11-05-2023, 14:46:56
    #6
    Karşılıksız para basılmaya devam ettiği müddetçe daha kötü günleri göreceğiz millet şunu hala anlamadı maaşa yapılan tek taraflı zam hiç bir şey ifade etmiyor.