Gelecek elbette. Gelmemesi hata olur.Memur maaşına zam demek asgari ücretliyi de ezdirmeyeceğim demek oluyor ki asgari ücrete ve emekli maaşlarına zam gelirse tepeden tırnağa her şeye zam gelecek.Yine bir uyutmaca yani.
Bizim sıfırları silmemizin pek bir anlamı olmadıö döndük dolaştık yine aynı yere geldik. 2 milyar TL maaş alacağımız günleri de görecek bu gözler yine sanırım.
Karşılıksız para basılmaya devam ettiği müddetçe daha kötü günleri göreceğiz millet şunu hala anlamadı maaşa yapılan tek taraflı zam hiç bir şey ifade etmiyor.