Gelecek elbette. Gelmemesi hata olur.Memur maaşına zam demek asgari ücretliyi de ezdirmeyeceğim demek oluyor ki asgari ücrete ve emekli maaşlarına zam gelirse tepeden tırnağa her şeye zam gelecek.Yine bir uyutmaca yani.