• 10-05-2023, 16:06:29
    #10
    emiraydogan34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız ben benim işim fotoğrafçı demedim 😀
    Sen neyin kafasındasın onu zaten hiç bilmiyorum
    İyi okursan eğer bir iş ile uğraştığımızı ve bunun için çekim yaptıgımızı söyledim temsili de işimizle alakalı fotoğraf koydum al satcıyız tasarımcı değil
    Evet boş yorum olursa gerekirse posta da koyarım
    Sen anca aynanın karşısındakine posta koyarsın.
  • 10-05-2023, 16:08:28
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün çekimi yapan adam daha temizleme işlemi bilmiyor, akıl verince bir de posta koymaya çalışıyor hey Allahım.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen anca aynanın karşısındakine posta koyarsın.
    benimle ilgili problemin varsa pm den numaranı bırak yoksa bilmen gerekiyor sonuçta 10 yıllık üyesin racon kesme platformu değil