emiraydogan34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalnız ben benim işim fotoğrafçı demedim 😀
Sen neyin kafasındasın onu zaten hiç bilmiyorum
İyi okursan eğer bir iş ile uğraştığımızı ve bunun için çekim yaptıgımızı söyledim temsili de işimizle alakalı fotoğraf koydum al satcıyız tasarımcı değil
Evet boş yorum olursa gerekirse posta da koyarım
Sen anca aynanın karşısındakine posta koyarsın.