Dandik E-Book Faciası
28
●1.304
- 09-05-2023, 18:26:42alan varken satana laf etmemek lazım ,
adam instagram e book satıyor keşfet canavarı olacaksanız şöyle uçacaksın böyle teknikler,
biri de çıkıp senin başarını görelim ıspatla demiyor.
Ya da diyorlardır belki konu baltalama diye siliniyordur
geçen reels taktikleri paylaştık diye konu sahibi rahatsız olup reportla onlari bile sildirdi - 09-05-2023, 18:27:14Üyeliği durdurulduBilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleVisionsMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületahaerdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülessmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleForumda en az 10 e book almışımdır ama ya çok bilinen bir şeyi anlatmış oluyor. Ya çok gereksiz bilgi oluyor ya da etsyden falan çalınma e book oluyor. Genelde içeriği boş ve kilit konulara değinmiyorlar.VisionsMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de e book çıkarmak istiyorum 1 buçuk ayda 350k lira değerinde arabamı aldığım bir işi e book ile paylaşmak istiyorum, çünkü sektör artık çok yıpratıcı ve uğraşmak istemiyorum, daha büyük işler var kafamda. Tek sorun bilgisayarım yok ve mobilden e book nasıl oluşturulur bilmiyorum 😅 bilgisi olan var mı program önerecek olan ? ☺ (iPhone için) - 09-05-2023, 18:28:14Kanva kullanarak yapabilirsinizaspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2023, 18:29:00e book ve backlink tayfaya fazla bulaşmanızı önermem hocam sonnuda kaybeden siz olursunuz tecrübeyle sabit
- 09-05-2023, 18:30:21Keşfet canavarı olacaksınız şöyle uçacaksınız kısmında patlama yaşadım resmen ahahahahahahvideovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2023, 18:31:26Üyeliği durdurulduTamam hocam sağ olun söyle detaylı tüm konuları anlattığım güzel bir şey yapayım olmazsaGelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2023, 18:32:23daha once de yazmistim. forumda satilan e-book'larin min. %99'u çöp. benim deneyimlediklerimin %100 ama belki kaxcirdigim vardir diye 1% pay biraktim. bir cogu icin reel hayatta ticareti yapilsa dolandiricilik kapsamina girer. bunun cozumu e-book kategorisinin kapatilmasi bence.
- 09-05-2023, 18:34:56İşini güzel yapan kesim var hocam kapatılması doğru olmaz da sadece onaylı bi sistem gelmesi lazım bence kanıtları sunulmuş veya gerçekten forumdaki diğer kitaplardan farklı olması gerekiyor onaylanıp satışı sağlanması çok iyi olabilir.d3nnis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
