daha once de yazmistim. forumda satilan e-book'larin min. %99'u çöp. benim deneyimlediklerimin %100 ama belki kaxcirdigim vardir diye 1% pay biraktim. bir cogu icin reel hayatta ticareti yapilsa dolandiricilik kapsamina girer. bunun cozumu e-book kategorisinin kapatilmasi bence.