daha once de yazmistim. forumda satilan e-book'larin min. %99'u çöp. benim deneyimlediklerimin %100 ama belki kaxcirdigim vardir diye 1% pay biraktim. bir cogu icin reel hayatta ticareti yapilsa dolandiricilik kapsamina girer. bunun cozumu e-book kategorisinin kapatilmasi bence.
İşini güzel yapan kesim var hocam kapatılması doğru olmaz da sadece onaylı bi sistem gelmesi lazım bence kanıtları sunulmuş veya gerçekten forumdaki diğer kitaplardan farklı olması gerekiyor onaylanıp satışı sağlanması çok iyi olabilir.