• 09-05-2023, 01:17:39
    #1
    Merhabalar biliyorsunuz ülkemizde ki çoğu yaşı küçük arkadaşlarımız artık google üzerinden bir kaç şey indirip sadece adımızı ve soy adımızı girerek her şeyimize ulaşır hale geldi. Ben açıkçası bu durumdan çok rahatsız oluyorum her an bilgilerimin bir çocuk tarafından ele geçirilip evime yapmadığım bir suç yüzünden polisin gelmesinden açıkçası korkuyorum daha önce yaşamış arkadaşlarımız varsa bu tarz durumlarda ne yapmamız gerekiyor? devletin artık buna bir dur demesi gerekmiyor mu onca insanın bilgisini bir hata yüzünden tüm internete dolaşmasına nasıl izin veriyor aklım bunu hala daha alabilmiş değil.

    Bu konuyu açma sebebim kişisel görüşüm ve eğer bu tarz bir durumu yaşarsam ne yapmam gerektiğidir.
  • 09-05-2023, 01:19:11
    #2
    Devlet yavaş yavaş o siteleri kapatıyor hocam. Ama elinde o dosyayı bulunduranlar her türlü yine bakabilir ve ona çare yok. Ek olarak yapmadığınız bir şey için suçlanırsanız içiniz rahat olsun her şey gün yüzüne çıkacaktır. Kolay kolay böyle bir durum yaşamazsınız.
  • 09-05-2023, 01:30:57
    #3
    Eriştikleri bilgiler sizin bildikleriniz , size sizin bilmediğiniz birşey söyleyemezler adınıza yapabilecekleri çok birşey yok siz kendiniz yapmadığınız sürece korkmanıza gerek yok
  • 09-05-2023, 01:31:12
    #4
    terör örgütü üyesi diye polise sahte ihbar annesini döüyor diye sahte ihbar çığlık sesi geldi diye sahte ihbar yapanları bile gördüm. Acaba başka ülkelerde de bilgilere erişmek bukadar çocuk oyuncağımı yoksa sadece Türkiyede mi bu böyle basit**
  • 09-05-2023, 01:38:33
    #5
    Biri size sizin bilgilerinizi söylüyorsa " ee bende biliyorum bunları " diyin şok olup size yazmayacaktır.

    İyi Forumlar
  • 09-05-2023, 01:40:22
    #6
    Hepsi küçük çocuk boş boş tehditler,tek yapabildikleri o zaten başka bildikleri birşey yok
  • 09-05-2023, 01:42:27
    #7
    Hocam bir ara MERNİS teki bütün bilgiler sızdırıldı 2015 data sonra bu açık devam etti şu an 2022 MERNİS data var ayrıca bu iş o kadar pislesti ki okul verisi, eczane bilgileri, hasta kayıt belgeleri, Google tarayıcı geçmişi acil durumdan ötürü talep etme vb. Birçok dala ayrılıyor ve bunu ulu orta yapıyorlar. Yapmaları gereken tek şey yurt dışı serverina bağlanmak bu yetiyor sonra polis takipsizlik kararı çıkartıyor oldu bitti en iyisi uzak durmak eğer böyle bir durumla karşılaşırsanız yetkili kişilere başvurun polise ne olur olmaz suç duyurusunda bulunun ayrıca telegram üzerinden olursa ben de yardımcı olabilirim veri guvenliginiz için
    • Lynchs
    Lynchs bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.