Merhabalar biliyorsunuz ülkemizde ki çoğu yaşı küçük arkadaşlarımız artık google üzerinden bir kaç şey indirip sadece adımızı ve soy adımızı girerek her şeyimize ulaşır hale geldi. Ben açıkçası bu durumdan çok rahatsız oluyorum her an bilgilerimin bir çocuk tarafından ele geçirilip evime yapmadığım bir suç yüzünden polisin gelmesinden açıkçası korkuyorum daha önce yaşamış arkadaşlarımız varsa bu tarz durumlarda ne yapmamız gerekiyor? devletin artık buna bir dur demesi gerekmiyor mu onca insanın bilgisini bir hata yüzünden tüm internete dolaşmasına nasıl izin veriyor aklım bunu hala daha alabilmiş değil.
Bu konuyu açma sebebim kişisel görüşüm ve eğer bu tarz bir durumu yaşarsam ne yapmam gerektiğidir.