• 06-05-2023, 22:42:16
    #1
    Osmaniye'den kalkıp geldiğim İzmir buluşması çok iyiydi Hem ortam hem de atmosfer güzeldi, muhabbetim olan herkese, özellikle yönetime teşekkürüm var. Hatıra hediyesi için ayrıca teşekkür ederim


    @Coşkun Çetin;


    @ByHicKimse;


    @MuratCENGEL;


    @bycaos;


    @Zar_Adam;


    @CGLR;


    Ve R10

    Diğer kameralardan çekildiklerimi aldıkça ekleyeceğim
  • 06-05-2023, 22:45:12
    #2
    Keşke bende olsaydım Birdahaki buluşma da kısmetse artık 🥲
  • 06-05-2023, 22:45:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir ortam olmuş
  • 07-05-2023, 22:57:19
    #4
    https://www.instagram.com/p/Cr6lsKYKuq1/


    boyle bir reels hazirladim. Herkesle gorusup fotograf cekinemedik tek tek ama izmirde olan herkes ile tekrar bir organizasyon olursa gorusmek sohbet etmek isterim.

    @Wrath;